Wednesday 6 February 2008

Sa var det Onsdag. Ratt skont, bara i morgon kvar. Ja nar jag har klarat av de fem timmarna som ar kvar av i dag. Och sen ar det semester ju, det ska bli valdigt skont, jag tror vi behover det lite till mans har. Det har val igentligen inte hunnit handa sa mycket har. Jag var som sagt pa intervju med en agentur i Mandags eftermiddag, jag tror det gick ganska, men de hade ingenting vid tillfallet, vi far val se vad som hander. Jag tanker ju fortsatta leta jobb i alla fall. I dag har jag dessutom varit och kopt en jacka, som matchar byxorna jag kopte forra veckan, sa nu har jag en kostym om det blir nagra intervjuver att ga pa i alla fall. Det ar liksom det varsta med att jobba pa ett kontor dar ingen bryr sig hur man klar sig, man ar inte riktigt redo nar man val bestammer sig for att sluta.
Jag kom i alla fall inte ut och joggade i Mandags kvall, jag somnade i soffan, sa jag tyckte det kanske var battre att ga och lagga mig. Men i gar kvall var jag ute en stund, sa det jamnar ju ut sig. Ska ge mig ut i kvall ocksa, sa jag far gjort de dar tre gangerna denna veckan. Kanner mig riktigt stolt faktiskt.
I morgon kvall ska jag dessutom ge mig ut, min goda van Ashley som flyttade till Nya Zealand for drygt tva ar sedan kommer till London sa vi ska traffas och ta oss ett par drinkar.
Men som sagt annars ar har allt lungt. Nu ska jag satta mig och kolla igen alla parmar med fakturor och se om de kan skickas for lagring. De gar tillbaks till ungefar 2004 tror jag, sa det kan ju bli kul! Ha det!

1 comment:

LenaL said...

Jag är mäkta imponerad av ditt ihärdiga joggande! Hoppas du snart märker resultat på konditionen.

Håller tummarna för att du snart får ett nytt jobb!

Ha det så jättetrevligt när du ska ut med Ashley, förstår att du ser fram emot att träffa henne igen.

Nu måste jag fortsätta röja, har snart frilagt bäddsoffan som ska användas till finfrämmat i nästa vecka!

Kram!