Tuesday 6 November 2007

Min firsta Blogg!

Hejsan,
Jag tyckte att jag far val ge mig pa det har med att blogga lite gran ocksa. Har egentligen ingen aning om vad jag kommer att skriva om, men det loser sig sakert. I dag har jag i alla fall bara varit pa jobbet hela langa dagen, och det ar minsan inte sa rolig. Ibland tror jag att jag har det trakigaste jobbet i varlden! Men nu far jag snart ga hem till mina pojkar i alla fall. Och sedan har jag bara tva dagar kvar att jobba denna veckan. Och pa Torsdag kvall ska vi fa en soffa, det ska blir skont, vart hus borjar se ut som ett riktigt hus nu snart.
Jag forsokte just ladda upp en bild pa min son Alex, men jag vet inte riktigt hur det gick. Nu ska jag borja gora mig klar for att ga hem.

1 comment:

LenaL said...

Hej,

Så jätteroligt att du har skaffat en blog! Ser verkligen fram emot att läsa vad du skriver.
Kram!