Tuesday 27 November 2007

Jobb, affarer och Charlton Athletics

Halla dar igen, ja det var ju skont att veta att resten av slakten inte ar sa stotta om det ar lite si och sa med stadningen heller. Jag sitter har pa jobbet och kanner inte alls for det. Dagen borjade ratt bra, jag hade lite utrvecklings samtal, det ar alltid trevligt, da kan jag och Robert dricka te och ata kex i lugn och ro medans vi diskuterar livets mysterier, na ja vi brukar tillbringa en viss del till att prata jobb ocksa, men inte mer an nodvandigt. Jag tror att saningen ar den att bade jag och Robert ar ratt trotta pa det har jobbet, och inte kanner oss sarkilt motiverade alls. Jag hade fatt lofte om att ga hem tidigt (vid fem) i dag eftersom David skulle ga och titta pa Charlton i kvall, men han kan inte hitta sin sasongs billjett sa han kan inte ga i alla fall. Jag funderar lite pa att ga tidigt i alla fall och ga och kopa lite nya klader. Jag har lite rabbatt pa en affar som behover andvandas denna veckan.
Naha, dar sprack den tanken, jag fick just ett text fran David som sa att han hittat billjetten. Never mind! Jag far val noja mig med tanken att jag kan ga hem tidigt.

2 comments:

LenaL said...

Så knepigt, jag skrev ju faktiskt en kommentar här igår, undrar vart den tog vägen? Inte för att det var några stora tankar som nödvändigtvis måste sparas till eftervärlden, men visst är det märkligt?

Skrev bara att om du känner för det kan vi väl alla fyra ge oss ut på en shoppingtur på lördag. Det är ju inte så lätt att göra själv med barn i kärra.

Ha det jättegott!

Ulf said...

Du får helt enkelt gömma den bättre nästa gång. :-)