Monday 26 November 2007

Tillbaka i den gudsforjatna helvetes halan...

Eller i alla fall har i hornet i kontoret. Det ar alldeles kallt har, och jag kunde knappast se mitt skrivbord for allt arbete som lag dar i morse, det ar ratt alvarligt, det innebar alltsa att jag maste tillbringa en ratt stor del av min tid har med att jobba. Jag far inte betalt nog for det har tycker jag. Ibland onskar jag att de kunde anstalla nagon for att gora all kopiering och arkivering. Sen kommer jag pa att det gjorde dom nar de anstallde mig.
Jag har haft en trevlig semester, inte gjort nagot sarskilt spannande. Jag skulle gatt ut pa midag med svenska mamorna, men kontakt mammans man dog plotsligt harom vecken, sa vi stallde in. Alex har varit ratt sjuk, men han ar mycket battre nu, aven om han fortfarande ar lite sma snuvig.
Jag tillbringade ratt stor del med veckan till att stada varat lilla hus, men arligt talat ar det nog inte stort battre nu an forra mandagen, men det for vara kara gaster leva med faktiskt.

2 comments:

Ståålfågel said...

Städa är inget kul. Hoppa över det! Lek med Alex istället. Och fundera över hur tidigt du kan sätta honom i städträning.

LenaL said...

Tycker absolut att gästerna kan leva med eventuell röra, överansträng dej inte med någon städning. Det har du väl inte blivit fostrad till???

Så skönt att det går framåt med tillfrisknandet för Alex, det var nog skönt för honom att få vara hemma en vecka när han inte varit riktigt pigg.

Ha det jättegott, laskiga jobbet till trots!